Rekrutacja do “Artysty w kuchni”
- By pc
- 31 marca, 2017
- Komentowanie nie jest możliwe
Rozpoczynamy rekrutację do Programu PO WER “Artysta w kuchni”. Link do wzoru formularza zgłoszeniowego w tekście regulaminu – § 2 pkt. 4.
Zasady rekrutacji
REGULAMIN REKRUTACJI DO PROJEKTU
„ARTYSTA W KUCHNI”
o numerze 2016-1-PL01-KA102-025061 w ramach projektu „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilności kadry kształcenia zawodowego” realizowanego ze środków PO WER na zadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe.
§ 1
Postanowienia ogólne
- Projekt realizowany jest od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2018 r.
- Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Projekt jest przeznaczony dla klas: Technikum żywienia i usług gastronomicznych oraz Technikum hotelarstwa Zespołu Szkół Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Bochni.
- Udział w projekcie dla uczestników będzie stanowił podstawę do zaliczenia śródrocznej praktyki zawodowej, która jest obowiązkowa dla uczniów w cyklu nauczania w ilości
4 tygodni. - Staże zagraniczne odbędą się w Grecji:
Nr działania |
Termin |
Ilość |
A1 |
11.09.2017 r. – 06.10.2017 r. |
30 uczniów |
A2 |
30.04.2018 r. – 25.05.2018 r. |
30 uczniów |
§ 2
Zasady rekrutacji
- Nabór do udziału w zagranicznych praktykach zawodowych prowadzony będzie zgodnie
z planem praktyk na dany rok szkolny z przedstawionymi poniżej zasadami. - Każdy z kandydatów będzie podlegał następującym etapom rekrutacji:
a) Etap I:
Złożenie formularza zgłoszeniowego z danymi osobowymi, średnią ocen z przedmiotów zawodowych, średnią ocen z przedmiotów ogólnych, oceną z zachowania, informacją na temat aktywności i zaangażowania w życie szkoły.
b) Etap II:
Rozmowa kwalifikacyjna na tematy związane z tematyką projektu i sprawdzeniem umiejętności językowych (język angielski), którą przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna.
- Formularz należy złożyć w wersji papierowej (wypełniony pismem komputerowym)
do pokoju nr 30. - Wzór formularza zgłoszeniowego dostępny jest na stronie szkoły – TUTAJ POBIERZ !!!
- Błędnie wypełnione formularze nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.
- Średnie ocen wpisane do formularza powinny być zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku i dotyczyć ocen za:
Nr działania |
Oceny |
A1 |
I półrocze 2016/2017 |
A2 |
rok szkolny 2016/2017 |
- Szczegółowe kryteria rekrutacji obejmują:
I etap:
a) średnia ocen z przedmiotów zawodowych odpowiada takiej samej ilości punktów;
b) średnia ocen z przedmiotów ogólnych odpowiada takiej samej ilości punktów;
c) ocena z zachowania, gdzie oceny nieodpowiednia i naganna odpowiadają 0 pkt; ocena poprawna odpowiada 3 pkt; dobra odpowiada 4 pkt; bardzo dobra odpowiada 5 pkt,
a wzorowa odpowiada 6 pkt;
d) reprezentowanie szkoły, aktywność w życiu szkoły (sportowa, artystyczna),
dodatkowe osiągnięcia, udział w konkurach, olimpiadach – za zaangażowanie
w konkretną akcję uczeń może otrzymać 1 pkt, maksymalna liczba punktów
do zdobycia 5 pkt;
II etap – rozmowa kwalifikacyjna.
Każdy członek Komisji Rekrutacyjnej ocenia wypowiedź kandydata na temat projektu oraz przygotowanie językowe w skali 1-4 pkt.
- Status uczestnika projektu uzyskuje 30-tu najwyżej ocenionych uczniów z działania A1 i 30-tu z działania A2. W przypadku uczniów równorzędnie ocenionych decyduje średnia
z przedmiotów zawodowych i ocena z zachowania. - Przy selekcji uczniów może być brana pod uwagę opinia wychowawcy, Rady Rodziców, decyzja nauczyciela zawodu.
- Od decyzji Komisji Rekrutacyjnej uczeń może wnieść pisemne odwołanie do Dyrektora szkoły. Dyrektor zwraca się ponownie do Komisji Rekrutacyjnej o analizę przypadku i prosi
o pisemne wyjaśnienie powodów nie zakwalifikowania kandydata.
§ 3
Terminy rekrutacji
- Informacje o terminach rekrutacji udostępnione będą na tablicy ogłoszeń oraz przekazane
w formie ustnej przez koordynatora i wychowawców klas. - Planowane terminy rekrutacji:
Nr działania |
Złożenie i wysłanie formularzy zgłoszeniowych |
Rozmowy kwalifikacyjne |
A1 |
29.03.2017r. – 12.04.2017r. |
maj – czerwiec 2017r. |
A2 |
11.09.2017r. – 22.09.2017r. | październik – listopad 2017r. |
3. Terminy rozmów kwalifikacyjnych zostaną podane po weryfikacji i policzeniu punktów w formularzach zgłoszeniowych.
4. Poszczególne terminy rekrutacji mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych.
5. W przypadku małej liczby osób zainteresowanych uczestnictwem w stażach zagranicznych istnieje możliwość przedłużenia rekrutacji lub przeprowadzenie rekrutacji uzupełniającej.
§ 4
Prawa i obowiązki uczniów w projekcie
- Uczniowie zakwalifikowani do udziału w stażu zagranicznym z listy głównej i 5 uczniów
z listy rezerwowej są zobowiązani do:
a) regularnego uczestnictwa w działaniach przygotowawczych:
- moduł I przygotowanie językowe – 30 godzin języka angielskiego,
- moduł II przygotowanie kulturowo-pedagogiczne – 8 godzin.
b) podpisania dokumentacji projektu,
c) udziału w spotkaniach organizacyjnych,
d) stosowanie się do regulaminu rekrutacji, regulaminu szkoły i wycieczek szkolnych,
e) brania udziału w działaniach ewaluacyjnych projektu.
- W przypadku rezygnacji wytypowanego uczestnika na jego miejsce wchodzi następny uczeń
z listy rezerwowej.
§ 5
Komisja rekrutacyjna
- Komisję Rekrutacyjną powołuje Dyrektor szkoły.
- Członkami komisji są: koordynator projektu, nauczyciel przedmiotów gastronomicznych oraz nauczyciel języka angielskiego.
- Komisja Rekrutacyjna sporządza ze swojej pracy protokół potwierdzający wybór uczestników z listą główną i rezerwową.
- Dokumentacja Komisji Rekrutacyjnej znajdować się będzie w dokumentacji projektu.