REKRUTACJA DO TECHNIKUM I SZKOŁY BRANŻOWEJ 2019/2020
- By pc
- 8 maja, 2019
- Komentowanie nie jest możliwe
Jak będzie wyglądać rekrutacja na rok szkolny 2019/2020 ?
- W szkole będą pracowały dwie odrębne komisje. Jedna będzie rekrutowała uczniów po szkole gimnazjalnej, a druga uczniów po szkole podstawowej.
- Uczniowie po szkole podstawowej i po szkole gimnazjalnej będą uczyli się w osobnych klasach
i będą realizowali inne programy. - Uczniowie podejmujący naukę w 2019 r. w szkołach ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych będą mieć zagwarantowane takie same warunki rekrutacji, jak w latach ubiegłych. Zatem skala trudności dostania się do wszystkich szkół, będzie taka sama.
REKRUTACJA ELEKTRONICZNA – KLIKNIJ W LINK - ZOSTANIESZ PRZENIESIONY DO PORTALU GDZIE DOKONASZ REJESTRACJI DO WYBRANEJ SZKOŁY.
1. Wydrukuj podanie i zanieś je do szkoły I wyboru .
U nas w szkole podania można składać od 25 kwietnia do 10 czerwca 2019 r. do godz. 15:00 w sekretariacie na I piętrze pokój 27
2. Od 21 czerwca do 25 czerwca 2019 r. do godz. 15:00 należy dostarczyć świadectwo ukończenia gimnazjum i zaświadczenie o wynikach egzaminu gimnazjalnego, albo świadectwo ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty.
3. Publikacja list kandydatów zakwalifikowanych do przyjęcia 28 czerwca 2019 r. godz. 12:00.
Informacje o zakwalifikowaniu do przyjęcia do szkoły można też sprawdzić na stronie internetowej pod wyżej wskazanym adresem, wpisując swój login i hasło otrzymane podczas pierwszej rejestracji w systemie.
4. Do 9 lipca 2019 do godz. 15:00 należy potwierdzić wolę nauki w Zespole Szkół Nr 3 poprzez dostarczenie oryginału świadectwa ukończenia gimnazjum i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego, albo świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty, karty informacyjnej oraz zaświadczenia lekarskiego zawierającego orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu w danym zawodzie.
5. Ogłoszenie list przyjętych do szkoły oraz informacja o wolnych miejscach nastąpi 10 lipca 2019 roku o godz. 12:00. Listy zostaną wywieszone w hollu szkoły. Informację o przyjęciu do szkoły każdy kandydat może sprawdzić na stronie internetowej po wpisaniu swojego loginu i hasła.
6. Rekrutacja uzupełniająca zostanie przeprowadzona od 11 lipca 2019 r. do 22 sierpnia 2019 r.
Potrzebne dokumenty:
a) podanie wydrukowane z systemu rekrutacji elektronicznej,
b) oryginał świadectwa ukończenia gimnazjum i oryginał wyników egzaminu gimnazjalnego, albo oryginał świadectwa ukończenia szkoły podstawowej i zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty,
c) karta informacyjna,
d) dwa zdjęcia
e) charakterystyka osobowa kandydat /wzór wniosku – POBIERZ - na stronie szkoły oraz w sekretariacie – pokój 27 – I piętro/,
f) zaświadczenie lekarskie /skierowanie należy pobrać w sekretariacie – pokój 27 – I piętro/,
g) dla kandydatów do Branżowej Szkoły I stopnia – Umowa o praktyczną naukę zawodu, ew. zaświadczenie od pracodawcy potwierdzające rozpoczęcie praktycznej nauki zawodu w danym zawodzie od 01.09.2019 r.
h) Po ogłoszeniu list przyjętych do Szkoły – orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarnych /skierowanie należy pobrać w sekretariacie – pokój 27 – I piętro. – dotyczy tylko zawodu technik żywienia i usług gastronomicznych.
Klauzula informacyjna w procesie rekrutacji do szkoły
Na podstawie art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (UE) 2016/679 Dyrektor Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Bochni informuje, że:
- Administratorem podanych danych osobowych jest Zespół Szkół Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Bochni przy ul. Krakowskiej 20, 32-700 Bochnia zwany dalej Administratorem;
- Inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora jest Anna Gajewska-Mucha, kontakt: listowny na adres administratora, telefoniczny pod nr 14 6122730, e-mail: iod@zs3.bochnia.pl
- Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji do szkół wchodzących w skład Zespołu Szkół Nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Bochni, ul. Krakowska 20, na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a dokładnie w celu wykonania obowiązku prawnego nałożonego art. 14 oraz art. 130 i nast. ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r., poz., 59 ze zm.) oraz na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h RODO.
- Odbiorcami danych osobowych są upoważnieni pracownicy Administratora, organy i jednostki uprawnione do żądania danych osobowych w ramach prowadzonego przez siebie postępowania (np. prokuratura, policja, sąd), a także podmioty, którym dane zostaną powierzone do zrealizowania celów przetwarzania
- Dane nie są przekazywane do państwa trzeciego.
- Dane osobowe zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane nie dłużej niż do końca okresu, w którym uczeń będzie uczęszczał do szkoły (zgodnie z art. 160 ust. 1 ustawy Prawo Oświatowe), a w przypadku nieprzyjęcia do szkoły – przez okres jednego roku.
- Rodzicom /opiekunom prawnym/ kandydata przysługuje prawo dostępu do danych osobowych dziecka /kandydata/, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji. Ponadto przysługuje im prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
- W ramach prowadzenia procesu rekrutacji dane nie są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO, zatem prawo do wniesienia sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje. Nie przysługuje również prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO.
- W trakcie przetwarzania danych na potrzeby procesu rekrutacji nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Oznacza to, że żadne decyzje dotyczące przyjęcia do szkoły nie zapadają automatycznie oraz, że nie buduje się żadnych profili kandydatów.
- Rodzicom /opiekunom prawnym/ przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają, iż przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Podanie danych osobowych w formularzach i dołączonych dokumentach nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie do szkoły. Niepodanie danych skutkuje odmową uczestnictwa w rekrutacji.